středa 26. prosince 2012

(Vánoční) postřehy (pár změn - Slunce atd.)

Ahoj všem,

mám tu pro Vás dnes pár (vánočních) postřehů:

1) Slunce je JINÉ:

Chtělo by to rozvířit debatu, aby to nebylo tak spekulativní, ačkoli, když někdo něco chce vidět, vidí to tak a  přenáší se to i na ty druhé. Nedávno mě dostalo, když jsem na Orgo-netu zahlédl, jak se transformace odkládá a že jejím příznakem může být bolest hlavy - najednou pro každého, koho bolí o Vánocích hlava, svitla naděje na 5D! Nechci tuto tematiku nějak shazovat, ale bolest hlavy v tyto dny je způsobená nejen každoročními energiemi, ale především radikálním oteplením (včera na některých místech ČR 14 stupňů - co kdyby došlo již k posunu a my si ho ani nevšimli a až s odstupem let změnili řazení ročních období? :-)). 

Podobně to může být úplně jinak i s tím, že jsem viděl na Štědrý den po několika zamlžených dnech konečně přímé Slunce, jenž jsem byl schopen sledovat déle než vteřinu. Zdálo se mi bělejší a celkově jinak vypadající, ale hlavně mě chvílemi tak pálilo do čela, že jsem měl pocit, že je květen či dokonce červen (plus srov. "letní" západ Slunce v ten den). Kdo máte podobný zážitek? :-) 

A teď a) je to každoročním slunovratem, jen tomu v roce 2012 přikládám větší váhu nebo b) je to skok každých zhruba 26 000 let a naše hvězdička už se trošku změnila nebo právě mění. To s sebou tedy nese to, že takový posun nemusí být doprovázen na fyzické rovině nějakým celosvětovým kataklyzmatem, ale spíše desetiletím lokálních drobnějších katastrof, jichž jsme už delší dobu svědky. 



2) Kousek od Měsíce je nějaké výrazné těleso:

Upřímně vůbec netuším, zda je to Venuše či něco jiného z naší sluneční soustavy a tak se tu rád poučím. Buď teď více sleduji oblohu a nebo je opravdu toto těleso "svítivější" a blíže Měsíci, než tomu bylo dříve. (Včera také na noční obloze nad Prahou "zvláštní" mraky a jednu chvíli i silnější vítr trvající tak 20 vteřin - na objasnění těchto jevů je velice vhodný Orgo-net, jenže jak spolehlivě rozlišit, co dělá matka Zem sama a co ovlivňuje člověk?..). 

3) 21.12.2012 došlo přece jen k určitému záblesku, a to nad jižní polokoulí (moc tímto děkuji Bed! :-)): ZDE

4) Zdají se nám od 21.12.2012 "horší" sny:

Tohle je dost spekulativní, protože mám kolem sebe lidi, kteří jsou v mnohém na podobné vlně jako já a mohla se jim otevřít pokladnice základních problémů k řešení (respektování pudové stránky života, nehodnocení atp.) 

5) Cukroví letos chutná JINAK:

Přitom jde o úplně stejné recepty. :-) Mění se nám chuťové receptory? :-) 

K chuti a nejen tomu mimochodem velmi důležitý článek publikoval Iv ZDE (autor Sv. Jiří). 

Srdečně
Patrik

15 komentářů:

  1. To těleso u měsíce je Jupiter, už několik měsíců je nejjasnějším objektem, po Měsíci, na obloze. Občas se podaří, že se dráhama potkají v takové pozici, že se pak Jupiter jeví, skoro jako Měsíc Měsíce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, díky! :-)

      Na Jupiter jsem totiž úplně zapomněl. :-)

      P.

      Vymazat
  2. Ajaj, Patrik nám dáva príklad leňochom akýmsi :-)), straááášne si zlatý. Tož pridám postreh.

    Bolo super fajne dokedy som si neprečítala ostatný príspevok na Orgonetu o zlyhaní prechodu do 5D, bo tam hore nečakali taký nával dychtivých a pripravných duší. Až vtedy ma rozbolela hlava. Ale som to hodila kamsi, koňovi s väčšou hlavou a robím to čo vždy. Nenadávam, nezlostím sa, myslím s láskou...atď. prosto som vo svojej súkromnej 5D !

    BE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bed, děkuji, děkuji! :-)

      Myslím si, že to byla synchronicita, něco jako "Ty už patříš do místa, kterému říkají 5D", ale reálně jsme stále tady a je na nás si z této dimenze udělat ráj. Může to být práce na století. Sám jsem raději počítal s nějakým zázračným mizením tzv. pracovníků Světla, ale nyní s odstupem to chápu tak, že to byla opět jen snaha lidí od něčeho utéct.

      P.

      Vymazat
  3. Ahoj Patriku..
    Článek na Orgonetu udělal radost i mě, jelikož jsem měl poslední týden rýmu a byl jsem nachlazený. Změn na Slunci jsem si ale všimnout nestihl.
    Jupiter je na naší oblože nejvýraznější opravdu už dlouho.. Zřejmě jsi jej zachytil když byl zrovna blízko měsíce, tak Tě to upoutalo. Jinak po noční obloze putují každý po svém x).
    Co se týká snů, to zase postihlo mou milou.. Přemýšleli jsme nad tím a toto může být jedno z vysvětlení.
    A konečně cukroví... Máš pravdu, mě letos nějak..nechutná xD. Najednou mi přijde chuťově nic moc. Sám jsem se nad tím pozastavil x).
    Dík za výčet změn ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Fáďosi!

      Nachlazení je v tyto dny úplně v normě, jako celý rok, jde vždy o očistu plicního systému, kterou má "na svědomí" nějaký impulz. Jako střeva, když toho mají dost, spustí průjem a nemusí to být přechodem do jiné dimenze. (http://www.prirodni-cisteni.estranky.cz/)

      Ano, Jupiter, úplně jsem na něj zapomněl. :-)

      Možná nevědomí a všechny tyto projevy "neviditelného" bytí zesilují a naše ještě nezpracované oblasti se stávají v rámci urychlení transformace čitelnějšími. Pozor - ignorováním se jen brzdíme, přeji nám všem odvahu prosvětlovat / připouštět / zvědomovat - to je základ ke změně!

      Jsem moc rád, že s cukrovím nejsme u nás sami; já díky za komentář! :-)

      P.

      Vymazat
  4. Také jsem poslední dobou inklinoval k názorům, že budeme vzati někam jinam jako když nás rodiče brávali na výlet. Moc jsme se na to těšili, že uvidíme a zažijeme něco nového, neviděného. Ale to zklamání, když výlet nevyšel a my nikam nejeli, to cítím nyní znovu. Ne, že bych nedokázal jako dospělý své zklamání unést, ale pocit se dá připodobnit. No život jde dál. Jestliže jsem nezmizel z týhle hnusný reality, pak to má asi nějaký smysl. Nyní mi to nezapadá ale obracím se s důvěrou na stvořitele. Vždyť to, kde nyní jsem je i jeho práce, tak proč by nemělo mít smysl v té důvěře pokračovat. Jde se dál, po novém roce budeme zase čelit vykořisťování ze strany blízkých, zaměstnavatelů a potažmo i státu. Svojí osobní statečností jim budu čelit s ústy do půlměsíce, ne nedám jim pocit, že nade mnou zvítězili. Neudělám jim radost tím, že bych jim ukazoval to, jak moc mně to bolí, když se mnou zacházejí jako se svým otrokem. Budu se usmívat a zpříma se jim dívat do očí, to vždycky dokonale rozhodilo ty, kteří mi dávali najevo svoji nadřazenost. Protě mně už nedostanou. To je moje předsevzetí do dalšího roku svého života.
    Pokud si něco pěkného chcete poslechnout k tomuto tématu zkuste tento odkaz. : http://czechnewstv.cz/debatni-klub-igor-chaun-vs-antonin-baudys/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymný 12:39 :
      ... možno zmizneš z týhle hnusný reality až si uvedomíš, že to čo máš si si zaslúžil. Ano, má to zmysel.
      Ukazovať úsmev na tvári je akorát tak o posilnení tvojho ega. Myslíš, že to tomu naproti dôjde ??
      Be

      Vymazat
    2. Nemyslím, že umět se usmát na nepřítele je posilování ega. Naopak je to projev vyšší síly, připomíná mi to dost film Atlas mraků - když člověku z očí vyzařuje ten nadhled i ve chvíli, kdo ho nepřítel chce zabít či přímo zabíjí...

      P.

      Vymazat
    3. Podle zásady - ne není mi tak, jak se tvářím ale víš ty jak je naseru svým úsměvem ? Já nejsem člověk, který se k druhým chová tak, jak bych nechtěl aby se oni chovali ke mně. Jo jsem si vědom toho, že svůj život jsem si zasloužil. Kdo nemá životní přehled nemá ponětí jak jsou životy jedinců nevyvážené. Ta disharmonie přesahuje karmické období. Proto zátěže jednotlivců nejsou ve stejné úrovni. Je to také podle úrovně vyspělosti duše. Nechtějte mi tvrdit, že postiženým se v této společnosti žije líp než zdravým. Obzvláště když si při vstupu do života vyberou rodiče, kteří ještě bytí takového jedince ztíží vlastním zneužíváním. Jen se rozhlédni kolem sebe a uvidíš jedince, kterým se daří vše na co chmátnou a jsou tací kteří za každý kousek postupu platí neskutečně větším množství energie. Ano, jsem tu jen za sebe, a mám ověřeno z nejednoho zdroje, že jsem si vybral jednu z těch těžších variant žití. Zatím však s tím 50 let bojuji, a nesklouznul jsem k náhražkám ( drogy alkohol, cigarety spolčování se v klubech malomyslných ) Jen jsem z toho unavený, život se se mnou moc nemazlil. Je jen přirozené, že jsem podlehl vábení změny v lepší život dříve než po smrti.
      Martin

      Vymazat
    4. Martine, úplně Vám rozumím a moc si vážím toho, co jste sem napsal. Je z toho cítit velká životní zkušenost a já Vám držím palce nejen v tomto životě! :-)

      P.

      Vymazat
  5. Ha,tak to jedině znamená,že už ty starý "recepty" nás nebaví a ani nám nechutí(děti moje,ani by jste nevěřily,jak mne ty letošní přípravy vyndavaly,včetně cukroví,stejně se v tom jen tak nimráte,tak co).Dnes jsem koukala o půl čtvrté?! na západ Sluníčka,jak ono tak zvláštně svítí,chvíli tmavý,chvíli září,krása...T.

    OdpovědětVymazat
  6. Ku usmievaniu :
    to o čom píšeš Patriku o "nadhlede" je usmievanie Životu ! Usmievam sa JA, vždy je to o EGU. /Ak to už nie je úsmev človeka čo nemá rozum, blázonka../

    Be


    OdpovědětVymazat